It’s on the 26, 27, 28, 29 of august. http://www.gioasteka.ch/ The inscription will open next week. Don’t miss one of the best event of the year New road, 4 livebands, it’s on!!!
isch au öbber us der Zentralschwiiz debii? Han nid so Bock ellei det here z fahre.. bzw. vor Allem kei Bock mis Auto det z lah, wenns mi irgendwie übel zerleid... ^^
nei eigentli nid, nur isch das z einzige gsi wo no übrig blube isch, nachdem i über alls andere nahdenkt han... usserdem hätti z letztmal woni verletzt hei gange bin äbä nömm chönnä fahre drum hani etz überhaupt an das denkt...
Zug het gueti Verbindige? Weisch grad de Name vom Bahnhof / Bushaltestell oder so?
ig bi letschtmou San Bernardino, Posta usgstiege. de sis nume paar hundert meter zum loufe u scho bisch bim camp. für zum spot hets letschtmou büssli gha, isch vou isi xe. ihgstige is poschi bini in chur. bellinzona u thusis sötte ou goh.
__________________ Erfahrung heisst gar nichts. Man kann seine Sache auch jahrzentelang falsch machen.
hey i gha auo zum giosteka u i ha de e 6 platzer bus! u i het no es paar platz frei!! wer wurd mit cho, e so mi chunt di kosten teile! sorry fur mis deutch rede normalwis französich!! cya guys
j'ai cassé mon genou, en réha actuellement, mais j'ai déjà pensé à y aller juste pour aider fabio et les autres comme staff...je suis argovien, bien possible que ta route ne sera pas trop convenable pour moi, mais si tu passes pas trop loin de moi on purrait organiser quelque chose...
(ton allemand et mieux que celui de milliers d'autres romands, ne t'inquiète pas)