hallo zusammen .!möchte ein Longboard kaufen, kann mir jemand sagen wieviel geld ich investieren muss?wo kann man longboards kaufen oder bestellen?lg kai
am besten empfiehlt sich der Rollladen in Zürich an der Josefstrasse 73 (www.roll-laden.tv). Der Rollladen ist auf Slalom- und Longboards spezalisiert und ist DER Shop in der Schweiz, wenn es um kompetente Beratung geht. (Unteranderen kann man im Rollladen auch diverse Boards mit verschiedenen Konfigurationen testen).
... aber i han echt kei schnall wie du de schiss sk8shop chasch empfehle!?
vollkomme überriseni priise und uhuere unübersichtliche shop dezue no en uuswahl wo under aller kanone isch.
mire Meinig nach wendisch dich in online-Sache lieber an Shakashop bzw. gasch persönlich in Number One z Luzern bzw. in Boardlocal z Luzern (wobii i in reallife sache mues sägä, dasi nur chan sägä won ich gueti erfahrig gmacht han.. rollade kenni nid..)
Wenn di nonig uuskennsch wördi sowieso zu 100% empfehle ine "echte" lade z gah!
Dieser Beitrag wurde schon 1 mal editiert, zum letzten mal von beatfried am 05.07.2010 00:37.
Original von beatfriedNüt geg dich oder so...... aber i han echt kei schnall wie du de schiss sk8shop chasch empfehle!?
vollkomme überriseni priise und uhuere unübersichtliche shop dezue no en uuswahl wo under aller kanone isch.mire Meinig nach wendisch dich in online-Sache lieber an Shakashop bzw. gasch persönlich in Number One z Luzern bzw. in Boardlocal z Luzern
Wills de sk8shop.ch scho sit über 10 Jahr git und de Roman Haltiner weiss, was er macht. Er macht en guete Job. Me chan im Mavericks (real life lade vom sk8shop.ch) übrigens au verbiga. Ussertdem isch er Sponsor vode Burning Wheels Tour. Das isch kene vo dine erwähnte Shops.
Dr Rollladen und dr sk8shop.ch sind die shops, wo sich au aktiv ade Szene beteiliget und da stahni zu 100% derhinder. Deswege und wege de Fachkompetenz, a die ken andere Shop here chunt, empfili si.
Ich gse übrigens nid, was a dem shop unübersichtlich si söll?!
rmn
__________________ Check out www.burningwheelstour.ch for the 10 best events you'll ever enter!
Dieser Beitrag wurde schon 1 mal editiert, zum letzten mal von Raymondo am 05.07.2010 01:45.
Über Fachkompetenz chani nix sägä, wellich eigentli nid z Züri gang go iikaufe solangis au do bechum. Mag gued sii, dass si wössed was si mached, was aber kein Grund isch z sägä, dass d Shops in Luzern nid dra here chömed... oder hesch du di det scho la berate?
Shop hends mittlerwiile chli aapasst, früäner hesch aml gradma öbbä 1/4 vor beschriibig gseh und de Priis isch mengisch komplett abgschnitte gsi.
Original von beatfriedhaha.. du chunnsch ja sogar us mire Nachbarschaft! wo chunnsch denn gnau her? I wörd zersch in Number One gah wenni di wär, het immer en schöni uswahl an Earthwing-Decks det.
-.- I würd es Brett vome Schwizer Hersteller empfehle.
rmn
__________________ Check out www.burningwheelstour.ch for the 10 best events you'll ever enter!
Chunnt ganz drufa für was dasses willsch bruche. Isch cool für chli ide Stadt und für vo A nach B z cho. Wend aber chli wötsch go carve und slide würdi der entwerder s Fast and Furious, s Speedwing 39 oder Speedwing 42 empfele.
rmn
Original von kaiS Fibretec Pooltool isch definitiv nüd für mich.
Chasch jetzt sicher au guet bruuche zum nur vo A nach B fahre, aber wännd dänn mal Lust häsch zum chli Carve, Slide und so bruuchsch nöd grad es neus . Sind IHMO sehr praktischi Allzwäcksbrätter.