isch guet z nächscht mau näme mer di mit, de gits nid wider es gränn :-)
__________________Das einzige was bei mir nicht den Gesetzen der Entropie gehorcht, ist die Ideallinie
juhui i due de d RII dra, de chasch mini DH bruche
__________________de ziemer däm cheib ds fähli übrd ohre
Und ich mach Magun dra!rmn
__________________Check out www.burningwheelstour.ch for the 10 best events you'll ever enter!
gremlde giz glich widr es gränn, bis aui zäme magun heialle? nei, ein mann aus einem kleinen kaff namens thun nicht, er fährt lieber floating @rmn: isch eigentlech am samschti aube ou öper idr bude bi öi? de müesti drum nid frei näh zums brätt go hole
I fahre ou lieber floating aber us angere Gründ Zrüg zum Thema bitte.
Chunnt uf de Chris a...vilicht...frogsch ne mal...rmnPS:Sorry wenn ER s DA ine schribt....
jooo soooooory! bi haut grad am schriibe gsi..hanem dä morge no es mail gschribe, mou luege, süsch gibem am nomi noeinisch es fünkli(has jeze haut no einisch do ine gschribe ueli, abr in zuekunft nüme, mache das über pn..)
geile kommentar zum fium. geniaaaaaaaaaaaaaaaal!
__________________Gebt uns unsere Rechte zurüüüüüüück!!Member of the United Indepence CrewThe shibby CREW
Im noiia Johr kai noii Film?
__________________[member of the tukudh-association][member of the riding society][member of the fontibon freak family][flughafenderby]
Zitat: Original von Thömu alle? nei, ein mann aus einem kleinen kaff namens thun nicht, er fährt lieber floating geeeeeill! ä insider Wender na eine? der mann aus dem kaff namens thun pflegt es to let flywheels fly...höhörmn
Ups das hani huere vergässe mit em Video der Woche E Moment Geduld, i lade es paar ufe!
Hie si si:The Long Day (Trailer vomne Longboardvideo, kei Ahnig öb das je isch usecho)E chline Nosewheelie
geit ned bi mirrmn
Was geit nid? Also i ha se itz grad beidi abeglade und gluegt...
item....bi eh ned heiss druf...rmn
Jo was gat de nid? Süsch chani jo nüt drgäge mache...bis doch nid immer so negativ u resigniert
jo nei, ich hans eifach mal abeglade wili nüt bessers z tue gha han...s het eifach gheisse "Windows Media Player cannot read (oder open) the file"rmn
es söt aber ga...bi mir isch ömu aus glofe......
Uf minem WMP Vers.9 tuat's dr long day au nit, han'na aiffach mit'em Quicktimeplayer gluagt, no problem
Naja dr wmp het haut aube chli müe mit MPGs